.

.

torsdag 6 januari 2011

Man kan ju alltid minnas tillbaka...

Varje gång jag åker ut till båten för att kolla att allt ser ut som det ska är jag lite orolig över att något ska ha hänt. Man vet ju aldrig. Men idag, precis som alla andra gånger, låg Josefin i tryggt ide med både presenning och täckställning kvar på plats. Visst, lite snö fick jag förstås sopa bort men inte allvarligt. Men sjösättning kändes tveklöst lite avlägset. Så tills vidare får man hålla tillgodo med minnen från sommaren 2010...


















5 kommentarer:

  1. Härliga bilder (som vanligt, nya yrket)! Snart är det vår igen, och anmälan till Gullviverallyt kommer snart ut på webben. Hoppas vi kan bli fler D29or i år. Det är ju ett fantastiskt arrangemang o upplevelse, halva Stockholms Skärgård på 4 dagar under den "finaste" tiden ! Du kanske kan lägga ut en länk dit från din blogg.
    Tobbe på KoB

    SvaraRadera
  2. Sant Tobbe - ett kanonarrangemang och gärna fler D29or. Men jag hoppas jag behåller min plats på KoB även 2011;o)

    Jag lägger ut en blänkare när vi närmar oss anmälning!

    SvaraRadera
  3. Jomenvisst, du "eju" kapten, taktiker, strateg och fördäckare på KoB, så även jag. Tobbe

    SvaraRadera
  4. Låter mig ännu en gång imponeras av dina fina bilder!
    Tycker du allt som oftast lyckas komponera dina bilder på ett fantastiskt sätt!

    Henrik
    D29 SWE 255 "Latika"

    SvaraRadera
  5. Kul att du gillar bilderna Henrik! Det blir fler under 2011.

    SvaraRadera